TRENURICFRCFM
INREGISTRATI VA PE FORUMUL TRENURICFRCFMROMANIA
http://trenuricfr2014.bossforum.net/

TRENURICFRCFM

Un forum pentru toate varstele.Pentru toti fanii de Trenuri http://trenuricfr2014.bossforum.net/
 
AcasaAcasa  CalendarCalendar  FAQFAQ  CautareCautare  MembriMembri  GrupuriGrupuri  InregistrareInregistrare  Conectare  

Distribuiti | 
 

 COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos 
AutorMesaj
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   18.01.14 19:03

R 5106 EA/EA1-20-47-36-16
R 5108 EA/EA1-5*26-16
R 5106 EC 100-20-49-26-16
R 5106 EA/EA1-2*26-16
R 5108-EA/EA1 -3*26-16
IR 1652-EA1-2*21-86-2*20*83-22-96-84-83
IR 1753 EA/EA1- 4*21-76-10-90
R 5106 EA/EA1-2*26-16

_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   24.02.14 20:11

R7362/5060/5059/7365 20-83+20-83+20-83 in plus trenul are Grupa ce se detaseaza la Faurei pentru R 7373 21-76+20-83
R5106 are DT+20-83+20-83+19-83+26-16+36-16 primele 3 vagoane sunt pentru R 7363
R7364/G7361/R7371 are 20-49-2xx+20-49-2xx+20-49-2xx+21-76
R7366/7361 21-76+19-83+10-91
R5105 20-49-2xx+20-49-2xx
R8201/2/3/4 19-56+20-49-2xx
R7570/7577 RE 58
IR1732/1731 20-83+19-83+20-83
IR1870/1871 20-83+20-83
IR1671/1674 Desiro sau GM+21-70+21-87+21-87
IR1675 3 AM Desiro din care 1 pentru R11070 si 2 AM pentru IR1670
R7376 21-76+20-83 garnitura lui R 7373 care se intoarce atasata la R 7365 din Faurei la Galati

_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   24.02.14 20:16

5001/5008 - TE Acvila.
5059 - 19-55 001, 20-83
15060 - 3 automotoare DH2. S-a marit ziua la 17:25 e destula lumina la Buzau cat sa iasa o poza buna cu 3 AM DH2.
5003/5006 - Te Acvila.
R 5106-EA/EA1-36-16-20-50
R 5106 EC-36-16-20-50
R 5106 EC 100-36-16-20-50
R 5055 : 44-0092 + 26-16, 26-16
R 3023 : EA 482 + EA 626 + 19-50 002, 20-55, 20-55 + 26-16, 36-16, 26-16, 26-16, 21-80 033 - EA 482 ramane tampon la Sinaia.
IR 1552 : TE Acvila
IR 1554 : Te Acvila
IR 1753-EA/EA1-4*22-76/96-30-76
R 5105 EA/EA1-36-16-20-50
R 5108 EA/EA1-6*26-16-36-16
R 5106 EA/EA1-20-49.2-26-16
R 5108 EA/EA1-4*26-16
R 5108 -EA/EA1-8*26-16-36-16
R 5106 -EA/EA1-2*20-50-26-16
R 5106-EA/EA1-36-16-20-50

_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   02.03.14 9:46

R8201/12/3/4 19-55 004+19-56-002+19-56-001
IR1861/1862 grupa de Iasi are 21-31+11-31+21-31+21-31+grupa de Suceava are 20-49-2xx+19-80+20-49-2xx
R 5106 EA/EA1-36-16+-50
R 5106-EC -36-16-20-50

_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   07.03.14 20:54

IR 1652 EA/EA1-2*21-86-21-76-22-76-30-76-2*20-83
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-30-76
R 5106 EA/EA1-26-16-19-54
R 5108 EA/EA1/EA2-TE ACVILA-2*26-16
IR 1753 EA 627-4*22-76/96-10-91
R 5106 EC/EA-36-16-20-50
R 5106-EA 1-36-16-20-50
IR 1663 a revenit la compunerea fara 20-49.2 : 21-76 21-76 10-70.1 21-76 21-76 (toate vagoanele apartin reviziei Iasi
IR 1582: 21-31 19-83 20-83
R 7037: 20-55 21-80 19-55 19-80
IR 1732/1731 : Compunere noua intrata cu 5 martie : 21-76, 10-91, 21-76. S-au scos RailJeturile.
R 3001/3006/3008 - numai etajate, s-au pierdut vagoanele 19/21-80.
IR 1753-EA/EA1-4*22-76/96-10-91
R 5106 EA/EA1-36-16-50-50
7101/7104, 7103/7106, 7105/7108, 7107/7110, 7111/7114 pe ruta Pl.Sud-Urziceni si retur precum şi 8133/8132 Pl.Sud-Urziceni-Slobozia.Veche si retur.
7113/7102 : 5 vag 20-55
8131/8584/8152/8153/8154/7116 : 3 vag 20-55
IR 1555/1552 : 26-16, 36-16, 26-16.
1557/1554 : 26-16, 36-16, 26-16
1655/1656 : 21-70, 30-76, 21-70.
3024 : 19-50, 20-55
3001/3006/5025 : 26-16, 26-16, 26-16, 84-16
3008 : 26-16, 84-16, 26-16, 26-16.
5027 : 26-16, 36-16, 36-16
5076 : 26-16, 26-16
402/401 : 20-76, 20-76 + 6 vag CFM.
R 3006 : 26-16, 26-16 + 84-16, 26-16, 26-16, 36-16
R 5025 : 36-16, 26-16, 26-16, 84-16
R 5027 : 21-80, 21-80, 20-55, 19-80, 26-16, 36-16, 26-16
IR 1557 : 26-16, 36-16, 26-16
R 5076 : 26-16, 26-16
R 3024 : 20-55, 19-50
R 5105 EC-26-16-20-50-36-16
IR 1652 EA 324-2*21-86--21-76-2*20-83-84-87-2-10-70
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-10-90
R 5106-EA/EA1 -36-16-20-50
Ieri IR 1655 : 21-70, 30-76, 21-70 de la noul mers pana acum a pierdut 2 vagoane 21-70. Ce rost mai are cls-1 la un tren cu numa 3 vag in conditiile in care vag de clasa a 2-a sunt de 66 locuri si nu de 84.
IR1871 21-76-052+20-83
R7365/GG7376 (GG7376) 21-76-050+10-91-013+20-83-002+20-83-005+19-83 001+19-55 001
IR1671/1674 GM+21-87+22-96+21-70+21-90
1 martie

IC 12472 "Ister" = 88-96, Cu, Do, 21-76, 21-76.

02 martie

IR 1580 - 20-83, 84-96, 20-83, 89-87, 19-83, 20-83, 21-31, 21-31
IR 1621 - 22-96, 30-76, 84-96, 21-70, 22-96
IR 1732 - 20-83, 19-83, 20-83
IR 1528 - 21-86, 19-70, 21-86 + 30-76
IR 1645 - 84-87, 84-96 + 22-96, 22-96, 22-96, 19-83
R 14091 - o singura rama.
R8201/2/3/4 19-55 004+19-56-002+19-56-001
IR1861/1862 grupa de Iasi are 21-31+11-31+21-31+21-31+grupa de Suceava are 20-49-2xx+19-80+20-49-2xx


_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   21.03.14 20:43

IR 1652 EA/EA1-3*20-83-20-76-21-86-30-76-84-96
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-10-91
IR 1652 EA/EA1-3*20-83-2*21-76-30-76-84-96
IR 1652 EA/EA1-3*20-83-20-76-21-86-30-76-84-76
TRENURI IN STATIILE CFR RAMNICU SARAT SI BUZAU
R 5104-EA1 823-2*26-16-36-16
IR 1661 EA/EA1-2*21-76-10-90
IR 382 EA/EA1-2*22-76/96-3 SAU 4 VAGOANE RUSESTI
R 5107 EA/EA1-TE ACVILA
R 5106 EA1 552 SI 724-36-16-20-50
R 5108-EA 811-TE ACILA-2*26-16
R 5060 EA/EA1-2*20-83
IR 1652 EA/EA1-3*20-83-2*21-76-30-76-84-76
R 15458-VT 623
IR 1652 EA/EA1 627-3*20-83-2*21-76-30-76-84-83
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-10-91
Va rog frumos sa-mi ziceti ce compunere are trenul R 5113/5104
R 5106 EA/EA1-26-16-19-54
R 5108 EA/EA1-TE ACVILA-2*26-16
IR 1652 EA/EA1-2*21-86-21-76-22-76-30-76-2*20-83
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-30-76
R 5106 EA/EA1-26-16-19-54
R 5108 EA/EA1/EA2-TE ACVILA-2*26-16
In seara asta IR 1551 Bucuresti Nord 20.00 - Buftea - Ploiesti Sud 20.47- Mizil - Buzau 21.58

a avut urmatoarea compunere

50 53 20 - 83 015 - 9

61 53 10-70 106 - 0 (clasa 1)

50 53 20 - 83 020 - 9
50 53 20 - 83 017 - 5

ce cauta vagoanele astea de Constanta pe trenul asta??
Nu are deloc calatori, la CL 1 era doar un tip care sigur nu avea bilete de CL 1
La un vagon de a 2 erau 4-5 tigani (f + m)
In tot trenul erau maxim 10 calatori. Pentru cine circula acest tren (luxos)??
(la 19.52 e TFC care ajunge la 20.53 in Ploiesti)
trenul asta trebuie desfintat cel putin S/D si vagoanele puse pe Valea Prahovei
Ar putea ca S/D sa faca un IR pe Valea Prahovei de noapte sa ajunga la 22.45 in Bucuresti
ca IC de la Cluj are intarzieri, in ultimul timp, de o ora.



IR 1752 de la Suceava avea azi 10 vagoane si cred ca era 100%
la clasa 1 a avut vagon "Express" - intr-adevar arata frumos acel vagon
IR 1551 e tren de navetisti, ziua maxima pentru el este ziua de Vineri. Trenul asta formeaza a doua zi pe IR 1550 care vine zilnic de la Buzau cu maxim 70-80 calatori iar la PLoiesti.Sud se umple de navetisti. Faptul ca aseara a fost aproape gol a fost din cauza ca e duminica, iar duminica nu sunt navetisti, oricum cu el merg cei care vor sa ajunga la Mizil sau la Buzau sau cei cu abonamente la CFR la IR, ca daca e cineva care merge la Ploiesti si stie de Regio 15063 fi sigur ca va merge cu el, pentru cateva minute in plus nu sta nimeni sa plateasca aproape 10 lei in plus.

Garnitura lui 1551/1550 face rocada de cateva ori pe saptamana cu garnitura uni IR de pe Buc-CT-Buc.

IR 1752 la fel ca multe alte trenuri care ajung in Buc duminica mai ales spre seara sunt pline si suplimentate, e acel flux de calatori care se intorc din week-end de la munte, de la tara, studenti la cursuri, vinerea e aglomerat dupa 12 pana seara la aproape tot ce pleaca din Buc spre destinatiile importante si sambata un pic de dimineata iar duminica se intorc inapoi.

Cand eram in generala mi-aduc aminte cum vinerea toti vecini mei o taiau la tara cu parinti cu trenurile spre Urziceni, de la mine din bloc de pe scara mea si inca 2 scari erau cel putin 40 de insi care plecau la Trestieni, Dumbrava, Draganesti, Ciorani, Fulga atunci era trenul de baza acum toti se duc la fel de vinerea si se intorc duminica doar ca se duc cu masinile personale.

Compuneri de ieri :

IR 1580 - 20-83, 84-96, 20-83, 20-83, 10-70, 21-31, 21-31, 21-31
IR 1645 - 22-96, 22-96, 84-87, 84-96 + 22-96, 22-96, 22-96, 19-83
La aceasta ora in statia Ploiesti.Sud la linia 3 se afla R 3023 : 19-50, 20-55, 26-16, 36-16, 84-16, 26-16 iar la linia 7 se afla R 5024 PL.Sud-Buc.Basarab care are in compunere garnitura lui 5022 si a lui 5024, 5022 necirculand SD, asa ca 5024 SD circula cu 2 garnituri : 26-16 113, 26-16 073, 26-16 072 + 19-55 003, 20-55 116, 20-55 024.

R 11031/11032/11051 Buc.Basarab-Brasov, Brasov-Buc.Nord, Buc.Nord-PL.Sud s-ar putea sa se faca cu vagoane de la 5024 ramane sa vedem in cursul zilei de azi ce compunere va avea R 11031/11032/11051.
11091 Bucuresti Nord-Craiova
Locomotiva 45 + 21-70 + 21-70 + 22-96.

Ca o observatie legata de noile "trenuri" Nord-Est-Nord.
13101 - vagoane pentru 8011 Obor-Constanta
13103 - vagoane de la 8014 Fetesti-Obor
13105 - vagoane pentru 8017 Obor-Fetesti
13107 - vagoane de la 8020 Constanta-Obor
Sirma 1732/1731 azi are din nou RailJet : 20-83, 10-91, 20-83.
13105(8017) Bucuresti Nord-Bucuresti Obor-Fetesti
41-0145-7
36-16 001(Constanta)
26-16 023 (Constanta)
20.03.2014
IR 1671*IR 1674 > 1*AM Desiro
R 7051*R 7112 > 20-55 034*20-55 084*20-55 080
R 8152*R 8153 > 20-55 048*20-55 053*20-55 056
R 8201* R 8202 > 19-56 002*20-55 002
R 7041*R 7044 > 2*AM Desiro
R 8133*R 8132 > 2*AM Malaxa 900
n set consistent de asta-seara:

IR 1675 - Desiro72+Desiro72+Desiro120
Primul automotor ceva mai gol, celelalte doua pline.

IR 1789 - Desiro120 - s-a mers si in picioare.

R 9108 - Desiro72+Desiro72 - 25%

R 7043 - Desiro120 - 75%

IR 1741 (tractiune asigurata de Depoul BC, masina se intoarce cu 532): 20-49 19-55 20-49 20-49 40-31 71-31 (Satu Mare) + 71-31 40-31 71-31 40-31 71-31 (Oradea) + 20-49 20-49 (Brasov, vagoanele apartin Clujului)

R 7044 - Desiro72 - 20 calatori

IR 1555 - 26-16 36-16 26-16 ~50% (!), la clasa intai erau 3 locuri libere...interpretati voi.

R 5025 - 26-16 26-16 84-16 26-16 ~50%

IR 1522 - Desiro120+Desiro72(circula VSD de la Caracal)+Desiro72(circula Luni-Vineri de la Videle-Giurgiu) - maximum 50 de calatori.

IR 402 - 20-76 20-76 (s-a mers in picioare, desi e alt IR peste 20 de minute pana la Buzau, plus TFC) + 6 dormitoare CFM

IR 1590 - 10-70.0 20-87 20-87 20-87

IR 1597 - 20-49(260) 21-70(007) 21-86 10-70.0

IR 1551 - 20-83 10-70.1 20-83 20-83

IR 1586 - 20-83 19-83 20-83

IR 1752 - 22-96 22-96 10-91 22-76 22-76 - plin, ca de obicei

IR 1589-2 (EA926)- 21-31 19-83 20-83 20-83 84-96 20-83 -(EA692) IR1589

IR 1746 - 20-76 30-76 20-76 84-96 20-76

_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   01.04.14 21:43

IR 1652 EA/EA1-4*22-76/96-2*21-76-30-76-84-87
IR 1753 EA/EA1-4-22-76/96-10-90/91
R 5106 EA/EA1/EC-26-16-20-49.2
IR 1652 EA/EA1-3*20-83-30-76-21-86-84-96-20/21-76
3001 = 36-16, 26-16, 84-16, 26-16, 26-16.
3006 = 26-16, 26-16, 84-16, 26-16, 36-16
3008 = 84-16, 26-16, 36-16, 26-16
11031 = 20-55, 20-55, 20-55, 19-55
1746 = 20-76, 30-76, 20-76, 83-76, 20-76
3007 = 26-16, 26-16, 26-16, 36-16
R 11091 : 21-70 30-76 21-70 grad de ocupare putin peste 50%, vagoane curate in interior.

IR 1528: 21-86 19-70 21-86 20-76 20-76 20-76 pe toata distanta
R 5106 EA/EA1-26-16-20-50
R 5108 EA/EA1 TE ACVILA+2*-26-16(**)
(**) ULTIMELE DOUA VAGOANE A LUI R 5108 CIRCULA PE RELATIA MARASESTI-BUZAU-MARASESTI
IR 1791: Desiro
IR 402: 41-0241-4, 2x20-76, 6xCFM
IR 1792 -5' intarziere: 2xDesiro
IR 1590 -7' intarziere: 41-0606-8, 10-70, 3x20-87
11032 - 19-55 + 20-55 + 20-55 + 20-55 + 20-55 in tot trenu nici 15 persoane nu erau , in primul 1 doamna si atat , al doilea 3-4 oameni , al treilea 4-5 si in ultimul un singur baiat , atat si nimic mai mult .

1674 - 1 Desiro cu maxim 40-50 calatori grupati in partea din fata , in spate erau scaunele goale .

12588 - de la CT 20-83 + 19-70 + 20-83 ; TL 20-83 + 20-83 , foarte gol tot trenul , maxim 50-60 de caltori in toate vagoanele .

1641 a avut astazi 20-76 pe grupa de Mures dar gradul de ocupare era slabut , cam 25-30 de calatori pe vagon , grupa de Bistrita cam plina , un 90% atat la clasa cat si la dormitor , la fel si grupa de SM unde a fost suplimentat cu un vagon de dormit 10 bis , cam plin si grupa de Zalau la fel , un 90% , singura grupa lejera era asta de Mures .
R 2022: EA926 + EA302 + 20-83 20-83 (Cluj) + 21-80 21-80 21-80 20-76 (Targu Jiu) + 30-76 21-70 21-70 (Craiova)
IR 1622: EA056 + 84-96 22-96 84-96 30-76 22-96 (Timisoara) + 84-87 (Brasov)
IR 1641: EA247 + 20-55 20-55 (Targu Mures) + 71-31 20-49.0 (Bistrita) + 20-49.2 19-54 20-49.2 71-31 44-31 (Satu Mare) + 19-55 20-49 (Zalau)
R 13107: EA335 + 26-16 36-16 - 0 calatori exceptand stafful CFR
IR 1653: EA170 + 40-31 22-76 30-76 22-76 (Vatra Dornei) + 22-96 22-96 (Suceava)
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-10-91
IR:1646 65-0957-4, 3x22-96, 10-90. De la Deda a avut la tractiune 60EA1-013 iar de la Brasov 41-0055-6 impreuna cu un 84-87 si un 84-96.

Calatori in vagonul de clasa 1:
TgMures 3
Reghin +3 -1
Deda -1
Tolpita +2 -2
Gheorgheni +1
Miercurea Ciuc +1
Sfantu Gheorghe +1
Brasov +13 -1

La plecare din Miercurea Ciuc in tot trenul (4 vagoane) erau 68 calatori, pana la Bucuresti clasa 2 a fost 90% ocupat
IR 1541 intarziat 33 min in Malnas Bai: 41-0011-1, 20-49, 19-80, 20-49
IR 1667 : 41-0001-2, 21-76, 84-83, 30-76, 21-76, 20-83, 34-43, 37-13
IR 73: MAV 480-001, 3x21-76, 89-87, 10-90, 4x21-76
IR 1652 EA/EA1-3*20-83-20-76-21-86-30-76-84-96
IR 1753 EA/EA1-4*22-76/96-10-91
R 2026: EA + 20-83 + 20-83
2026 = 2 vag 20-83 in TG.Jiu se ataseaza vagoanele de la 2021/2022 iar VSD in Craiova mai primeste 3 vagoane 21-70, 30-76, 21-70.
R 5074 : 26-16, 26-16
R 3005 : 36-16, 26-16, 26-16, 26-16
R 5007 : 36-16, 26-16, 26-16
R 14094 : RIO 06 + RIO 09
R 14031 : RIB 21 + RIO 08
R 15055 : VT + VT
R 15056 : DH2 + DH2 + DH2
IR 1746 : 20-76, 30-76, 84-83, 83-76, 20-76 + 21-87
IR 1752 : 20-76, 20-76, 20-76, 20-76, 20-49.2, 20-49.2 + 22-96, 22-96, 10-91, 22-96, 22-96. Primele 6 vag sunt suplimentare de duminica SV-Buc.
IR 1589 : 21-31, 20-83, 19-83, 20-83, 20-83, 84-96, 20-83.
IR 1741 : 20-49 + 19-55, 20-49, 20-49, Cuşete şi Dormitoare + 20-49, 20-49. Primul vag e 1bis Buc-Cj, apoi 1,2 şi 3 Buc-Satu.Mare cu dormitoare şi cuşete de Satu.Mare şi Oradea iar ultimile 2 vag Buc-Bv.
R 3008 : 36-16, 26-16, 84-16, 26-16, 36-16, 26-16.
R 3007 : 84-16, 26-16, 26-16
IR 1622 : 21-86 + 84-96, 22-96, 84-96, 10-91, 22-96
IR 1646 : 84-96, 84-87 + 19-8X, 22-96, 22-96, 22-96.
IR 1742: 20-49,19-55,20-49,20-49,71-31,40-31,71-31,40-31,71-31,40-31,71-31,20-49,20-49
R 5106 EA/EA1-26-16-20-50
R 5108 EA/EA1-TE ACVILA -2*26-16 ULTIMELE DOUA SUNT PENTRU R 5111 BUZAU-MIERCUREA CIUC SI CIRCULA PE RELATIA MARASESTI-BUZAU
Ir 1856 Suceava-Constanta:20-49.2 ;19-80 ;20-49.2

_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
ALEXCFRCFMBUZAU
ADMINISTRATOR
ADMINISTRATOR
avatar

masculin Zodiac : Varsator Mesaje : 647
Data nasterii : 09/02/1995 Data de inscriere : 12/01/2013
Varsta : 22

MesajSubiect: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   23.04.14 23:06

IR 12771 Buc.Nord - Bz - GL : 21-86, 84-83, 30-76, 21-76, 20-83. 95%.

IR 1752 SV-Buc.Nord : 22-96, 89-87, 20-76 + 22-96, 22-96, 10-91, 22-76, 22-96. Garnitura de azi noapte a lui IR 1755 Buc-SV

IR 1556 PL.Sud-Buc.Nord : TE ACVILA 03 + 21-80, 19-80, 20-55, 21-80. Garniturile lui IR 1553 şi R 5023.
R5001 (+R5107) - rama Acvila 01, la tractiune electrica 814.
R5074- 2*26-16 (unul de Galati, unul de Constanta), trase de 44-0092-5.
R3008 - 5*26-16. 1*36-16, trase de 41-0250-5
R2022 - 3*21-80 plus un 20-76.

IR 1656/1664 BC/IS : 21-76, 20-83, 21-70, 30-76, 21-70 + 20-83, 21-76, 30-76, 84-83, 21-86, 20-68, 20-76. 120%

IR 1551 : 20-83, 30-76, 22-76, 84-87.
IR 1742 Satu.Mare-Buc.Nord a plecat din Oradea cu 3 vag clasa ( 20-49, 19-55, 20-49 ) şi 9 vag cuşetă/dormit. E atât de aglomerat la vag de clasă încât nu se poate înainta pe culoare. Trenul va ajunge la Buc.Nord cu o întârziere de 70-90 minute cu 15 vagoane, după ce mai primeşte un 20-49 în Cluj şi 2 20-49 la Braşov.
IR 1662 Iasi - Bucuresti Nord: 20-68 20-68 20-49.2 20-49.2 20-76 20-76 10-91 20-76 20-76 20-76
IR 1755 : 71-31, 20-76, 89-87, 22-96, 22-96, 22-96, 10-91, 22-96, 22-96. 120%.

IR 1658 : 83-76, 20-87, 19-87, 20-87, 20-87.

R 11031 : 20-55, 20-55, 20-55, 19-55.

Am venit cu acest tren azi de la PL.Triaj la PL.Vest, in tot trenul erau vreo 110 calatori, din PL.Triaj s-au urcat 14 iar din PL.Vest trenul a plecat spre Brasov cu numai 13 calatori Sad

IR 1645 : 20-83, 20-83, 22-96, 22-96, 22-96, 19-87.

R 14091 : RIO 02 + RIO 05 = 80%
R 14032 : RIB 21 = 70%
R 14033 : RIB 21 = 100%
IR 1663 : 20-49.2, 83-76, 21-76, 10-91, 21-76, 21-76
IR 1662 : 20-49.2, 20-76, 20-76, 20-68, 10-91, 20-76, 20-76, 20-76
IR 1746 : 20-76, 30-76, 84-83, 84-83, 20-76, 20-76
IR 1742 : Cuseta, 20-49, 19-55, 20-49, 29-49, Dormit, Cuseta, Dormit, Cuseta, Dormit, Cuseta, Dormit, 20-49, 20-49
ambele garnituri au cate un 22-96 in plus inca de saptamana trecuta, mai precis de vineri si de sambata pe cealalta garnitura care a plecat cu 1621.

Bicicletele alea 2 tot pe 1621 garnitura de azi sunt.

IR 1741 : 44-31, 20-49, 19-55, 20-49, 20-49, Cuseta, Cuseta, Dormitor, Dormitor, Cuseta, Dormitor, Cuseta, 20-49, 20-49

R 3007 : 84-16, 36-16, 26-16
IR 1622 : 22-96, 22-96, 84-96, 30-76, 22-96, 21-76
R 5104 EA 392-2*26-16+36-16
R 5107/5108 EA/EA1-TE ACVILA SI 2*26-16 ULTIMELE DOUA PE RELATIA MARASESTI-BUZAU
IR 382 EA/EA1-2*22-76/96-3-4 VAGOANE RUSESTI
IR 1661/1666 EA/EA1-2*21-76-10-91
IR 1652 EA1 627-3*20-83-2*21-76-20-76-30-76
IR 1753 EA1 769 3*22-96-22-76-10-91
R 5106 EA 835-36-16-20-54
R 5109 EA/EA1-21-47-20-50
R 5105 EA/EA1-26-16-20-54
a trecut IR 1732 cu 6 vagoane : 20-49.2, 20-49.2, 21-76, 10-91, 21-76, 20-83. Primele 2 vagoane erau goale, apoi garnitura de baza si vagonul supliment de week-end.

1528 Sibiul cu 20-55, 21-86, 20-76, 20-76.
IC 346-1 de azi :

EA 721, Dormitor, Cuseta, 88-96, 21-90, 21-90, 21-76, 21-90 + 21-86, 21-86, 10-90, 89-76, 21-76
IR 1621 : 22-96, 22-96, 30-76, 84-96, 84-96, 22-96
IR 1731 : 20-83, 21-76, 10-91, 21-76
IR 1589 : 19-83, 20-83, 20-83, 84-96, 20-83, 21-31
IR 1746 : 20-76, 30-76, 20-76, 84-96, 20-76, 20-76
IR 1643 : 22-96, 22-76, 22-96, 22-96, 10-70.1XX, 20-76, 71-31
R 14030 : RIO 08 + RIB 21 - Full
R 3008 : 84-16, 36-16, 84-16, 26-16
R4302 20-55+26-16+20-55+20-54
R3082 21-47+11-47+21-47+20-55(ultimul vagon este de Brasov si vine de dimineata cu R3083)
R3073 AM+AM (DESIRO)
R3087 21-47+11-47+21-47
R3084 20-55+20-55+Grupa RE368 21-86+21-86
R3622 20-54+20-49-0XX+20-55+GM
R3083 21-47+11-47+21-47+20-55+Delfin de Brasov pentru IR1746
R3088 21-47+11-47+21-47+Delfin de Brasov de la IR1745
R4545 20-50+20-55
R4514 20-50+20-50+19-50
R4534 20-55+20-55
R4531 20-55+20-55+20-55+20-54
R4111 20-55+19-54+20-54+20-49-0XX
R4307 26-16+20-55+26-16
IR1745/1746 20-76+20-76+30-76+84-83+20-76(toate 20-76 sunt de Satu Mare)
IR1833/1834 22-96+22-96+30-76+22-96+20-49-0XX
R4101 26-16+26-16+36-16+26-16
R2444 20-55+21-47+20-50
R4505/4507 20-49-2XX+19-54+20-49-2XX
R4506/4511 19-54+20-49-2XX+20-49-2XX
IR1863/1864/1865/1866 1xAM DESIRO
R4544 20-49-2XX+19-54+20-49-2XX+Grupa de Bistrita R4144 20-55+26-16
R5002 26-16+36-16+26-16+21-80
IR1540/1541 20-49-2XX+19-54+20-49-2XX
IR1646 22-96+30-76+22-96+22-96
IR1645(22.03.2014 in Tg. Mures) 20-76+21-70+22-96+30-76+22-96+22-96
IR1861/1862 21-31+11-31+21-31
IR1856/1857 20-49-2XX+19-80+20-49-2XX
R3024 20-50+20-55
IR1661/1666 21-76+10-91+21-76
IR1765/1766 20-68+20-68+19-54+20-68+44-31
IR1837/1838 20-49-2XX+20-49-2XX+19-55+20-49-0XX+44-31+44-31
R6404/6316 20-55+20-55+20-49-0XX+20-55
R5408 20-55+20-50+EA+GM
R6441 20-50+20-49-0XX
R6401 AM+AM(DESIRO)
R3629 AM+AM (DESIRO)
R4092 AM+AM (DESIRO)
IR1659 21-76+21-87+19-87 003+20-87+20-87
R3633(Aghires) 20-55+19-54+20-54
R3086 21-47+11-47+21-47
Regio pe M501 au numai 26-16+26/36-16
R7576/7569 RE58
R7578/7575 LVT
R4508 10-55+20-31+19-55
R7366/7361 26-16+20-55+20-83
R7364/GG7361/R7371 20-49-2XX+20-83+20-49-2XX
R4533 20-50+20-50
R4530 20-50+20-50
IR1622 22-96+22-96+30-76+22-96+22-96
R2306 20-55+20-55+20-55
R2101 AM+(AM+AM GG PENTRU R2502)
IR367 21-86+10-70-001(Fost 10-90-001)+21-86
R5076 20-55+19-54+21-47
R7362/73645 26-16+26-16
R5011/5056 20-55+20-55+19-55+20-55
R7571 26-16+20-55+26-16+26-16+(GG 26-16+26-16)
R7570/7577 RE58
R5212/5201 26-16+26-16
R5209/5202/5105 26-16+26-16
R4535 22-96+22-96
R5401/5402 26-16+20-55+26-16+20-55+(GG R5104/5004 26-16+26-16+36-16)
IR1820/1819 AM DESIRO
R4513 20-49-2XX+19-54+20-49-2XX+21-86+21-86
IR 1645: 10-90 + 22-76 + 22-96 + 22-96
RE 368: (20-76 + 20-54 + 20-55) + 21-86 + 21-86
R 4533: 20-55 + 20-54
R 4144: (Garnitura R 4507: 20-49 + 21-31 + 21-31) + 19-50 + 26-16
R 4544: 26-16 + 19-50
R 5058/5211 : 26-16, 26-16
R 5060/5059 : 26-16, 36-16
IR 1663 : 83-76, 21-76, 10-91, 21-76, 21-76
IR 1651 : 84-96, 84-83, 30-76, 20-83, 21-70 + 20-83, 20-83
IR 1652 : 20-83, 21-76, 30-76, 20-76, 21-76 + 20-83, 20-83.
IR 1643 : 22-96 22-76 22-76 (Brasov) + 22-96 19-76 20-76 71-31
IR 1589-2/1589 : 20-83 19-83 20-83 20-83 84-96 21-31
IR 1597 : 21-70 20-49.2 21-86 10-70
IR 1753 EA1 717-4*22-96-10-91
R 5106 EC 100-36-16-20-50
IR 1580 cu 8 vagoane pline spre Brasov, IR 1732 cu 5 vagoane pline ochi in zi de Luni si R 14091 cu 2 rame si grad 60%.

IR 1580 : 21-31, 20-83, 84-96, 20-83, 20-83, 19-83, 20-83, 21-31
IR 1732 : 21-76, 10-91, 21-76, 20-83, 20-83

IR 1662: 20-49.2 20-68 20-49.2 10-91 20-76 20-76 20-76 20-49.0

IR 1672: 20-49.2 20-83 19-83 20-83

IR 1673: 20-83 19-83 20-83

IR 1585: 20-83 19-70 20-76


_________________


INTERREGIO
IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
INTERCITY
BUCURESTI-BUZAU-BACAU
REGIO ,INTERREGIO,INTERCITY
PERSONAL,ACCELERAT,RAPID,INTERCITY
BUZAU-CONSTANTA
ALEXCFRCFM,ALEXCFRCFMSNCFM,ALEXCFRCFMBUZAU,CFRCFMCMCFRCNCFMSNCFR SI ALEXCFR
http://trenuricfr2014.bossforum.net/
http://trenuricfr.wordpress.com/
http://www.forumtrenuri.com


IC 581/582 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
IR 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-VASLUI-IASI-VASLUI-BUZAU-CONSTANTA
R 5117/5118 BUZAU-RIMNICUL SARAT-BUZAU RIP
IC 551/552/553/554 BUCURESTI-BUZAU-BACAU-SUCEAVA-BACAU-BUZAU-SUCEAVA RIP
IR 1851/1852/1853/1854 BUZAU-CERNAVODA-CONSTANTA-CERNAVODA-BUZAU
R 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU


P 8200/8201/8202/8203/8204/8205/8206/8207/8208/8209 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1851/1852 BUZAU-CONSTANTA -BUZAU
R 851/852 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
IC 581/582 BUZAU-CONSTANTA-BUZAU
A 1861/1862 CONSTANTA-BUZAU-IASI-BUZAU-CONSTANTA
P 5005/5006/5009/5010 BUCURESTI-MARASESTI-BUCURESTI
Sus In jos
Vezi profilul utilizatorului http://trenuricfr2014.bossforum.net/
Continut sponsorizat




MesajSubiect: Re: COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014   

Sus In jos
 
COMPUNERILE TRENURILOR DIN ROMANIA-2014
Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Compunerea trenurilor din Romania pentru mersul 2014-2015
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015 II
» Compunerea trenurilor din Romania - 2015
» Website pentru mersul trenurilor din Romania
» Mersul Trenurilor 2014-2015 Softrans

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
TRENURICFRCFM :: TRENURILE DIN ROMANIA :: MERSUL SI COMPUNEREA TRENURILOR-
Mergi direct la: